پنج شنبه، 30 مرداد 1399 00:00 کد مقاله : 13990530001
داود طلوعی مطلق
اردوی جهادی و معنوی ۱روزه با حضور دانش آموزان و مربیان طرح شهید بهنام محمدی در روستای سادات امام زاده سید اسدالله(ع) و سید ابراهیم (ع)شهرستان بهمئی برگزار شد .
به همت دانش آموزان طرح شهید بهنام محمدی اردوی جهادی ۱روزه مدرسه حضرت رقیه شهرستان بهمئی برگزار شد

به گزارش پایگاه خیری رهیافت جنوب، اردوی جهادی و معنوی ۱روزه با حضور دانش آموزان و مربیان طرح شهید بهنام محمدی روستای سادات امام زاده سید اسدالله و سید ابراهیم شهرستان بهمئی برگزار شد .

سروان پاسدار جهانگیر آشنا فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی با بیان اینکه مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله عالی) در مورد اردو‌های جهادی گفت: جوان امروز با این همه وسوسه ها، با این همه ابزار‌های انتشار مادی گری و شهوت و خود پرستی، وقتی که به پای انجام وظیفه می‌رسد، اینگونه جانفشانی می‌کند؛ اینگونه وارد میدان می‌شود. این خیلی با ارزش است؛ خیلی با ارزش است.

جهانگیرآشنا ؛ مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی  ضمن ابراز خرسندی از اجرایی و عملیاتی شدن اینگونه اردو‌ها در مناطق محروم بیان داشت: هدف از برگزاری اینگونه اردوها، خدمت رسانی و زدودن غبار غم هر چند اندک از چهره محرومین در مناطق روستایی و عشایری و هم چنین لبیک گفتن به فرمان رهبری عظیم الشان مبنی بر آتش به اختیار بودن می باشد.

 فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده جهادگران انقلابی و بسیجی غبار روبی و عطر افشانی آستان مقدس،نظافت محیطی روستا و غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا بوده است.

نظر جدید
پربازدیدها